پیام خداحافظی سیاوش افضلی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره از شرکت دخانیات ایران

۲۵ درصد از مردان بالای ۱۸ سال مصرف کننده محصولات دخانی هستند
دسامبر 7, 2021
اصلاح بذر و حمایت از توتون‌کاران در دستور کار شرکت دخانیات
دسامبر 11, 2021

پیام خداحافظی سیاوش افضلی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره از شرکت دخانیات ایران

امیدوارم توانسته باشم از حقوق این شرکت و منافع شما در بازار دگرگون‌شده‌ی داخلی که رقبای زیادی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دفاعی شایسته و مؤثر کرده باشم. اگر در این راه از شما نمره‌ی قبولی گرفته باشم، در برابر خدای خویش نیز حرفی برای گفتن خواهم داشت.

به گزارش ایلنا از دخانیات، سیاوش افضلی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ شرکت دخانیات ایران، پیام خداحافظی به شرح ذیل ارسال کرد:

خدمت کارگران عزیز و همکاران شریف و سخت‌کوشم در شرکت دخانیات ایران

اکنون که به پایان این دوره از خدمت‌ام در این شرکت رسیده‌ام، و حالا که به راه طی‌شده می‌نگرم، از خداوند یکتا سپاسگزارم که به لطف او و همکاری شما، در حد توانم، در راه سربلندی این مجموعه و پاسداری از منافع آن، که چیزی جز منافع تک‌تک کارگران و کارکنان آن نیست، از هیچ کاری دریغ نکردم و از دشواری‌ها نهراسیدم.

تردیدی نیست که اگر تنگناها و مصائب ناشی از تروریسم اقتصادی غرب و همه‌گیری کرونا نبود، امروز موفقیت‌های بس بزرگ‌تری را با هم جشن گرفته بودیم.

اما ارمغان تجربه‌ی کارکردن با شما عزیزان این بود که به رغم همه‌ی تنگناها، مشقت‌ها و ناهماهنگی‌های موجود توانستیم به موفقیت‌های مهمی دست یابیم و نه تنها چرخ تولید و چراغ کارخانه‌های این شرکت ملّی را بچرخانیم و روشن نگه داریم که حتی به قللِ پیشتر دست‌نیافته‌ای هم برسیم.

امیدوارم این تجربه‌ی خجسته را همواره در پیش چشم داشته باشیم و از یاد نبریم که این مجموعه به‌راستی متعلق به شماست و بدون احساس مسئولیت و سخت‌کوشی‌تان ره به جایی نخواهد برد.

امیدوارم توانسته باشم از حقوق این شرکت و منافع شما در بازار دگرگون‌شده‌ی داخلی که رقبای زیادی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دفاعی شایسته و مؤثر کرده باشم. اگر در این راه از شما نمره‌ی قبولی گرفته باشم، در برابر خدای خویش نیز حرفی برای گفتن خواهم داشت

از تمام مسئولان و مجموعه‌های بالادستی هم بابت فراهم‌آوردن فرصت این تجربه و خدمت قدردانی می‌کنم و برای مدیران بعدی این مجموعه نیز در راه احقاق منافع این شرکت ملّی و کارکنان آن توفیقاتی بزرگ‌تر و بیشتر از قبل آرزومندم.

با احترام و امید

سیاوش افضلی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *