با فروش سیگار قاچاق حتی به شرط صادرات هم به شدت مخالفیم

تشکیل ۵۷۰ پرونده مقابله با قاچاق سازمان‌یافته و ملی مهم
ژوئن 9, 2021
33 ساختمان تهران، ثبت ملی شدند/ از شیرینی فروشی قدیمی تا شرکت دخانیات و هتل لاله زار نو
ژوئن 12, 2021

با فروش سیگار قاچاق حتی به شرط صادرات هم به شدت مخالفیم

به گزارش اقتصاد پنهان، علی مؤیدی خرم‌آبادی صبح امروز(سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن آرزوی درک دوباره برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم آثار و برکات ماه رمضان را در خود بیشتر حفظ کنیم و مصمم‌تر از گذشته در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اطلاع‌رسانی شفاف و به‌هنگام را رسالت اصلی روابط عمومی‌ها دانست و افزود: عبور از رویکردها و قالب‌های کلیشه‌ای در ارتباطات یکی از لوازم اطلاع‌رسانی مؤثر است.

وی استفاده از عنصر خلاقیت در ارتباطات و اطلاع‌رسانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در شرایط اقتصادی کنونی لازم است تا روابط عمومی‌ها با شناسایی و پیش‌بینی مشکلات و مسائل فرارو، از ایجاد جوسازی‌های رسانه‌ای مغرضانه پیشگیری کنند.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد: با فروش سیگار قاچاق حتی به شرط صادرات هم به شدت مخالفیم و بر اساس قانون و مصوبات ستاد تمامی سیگارهای مکشوفه امحاء می‌شود.

مؤیدی خرم‌آبادی افزود: سلامت مردم و حمایت از اقتصاد و تولید داخلی موضوعی نیست که بشود آن را معامله کرد.

وی به گستردگی جامعه هدف پوشاک در کشور اشاره کرد و گفت: مبارزه با قاچاق پوشاک بایست به صورت جدی تداوم یابد

مؤیدی خرم‌آبادی همچنین در راستای تحقق شعار سال، با تأکید بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت بخش خصوصی در صادرات هیدروکربن‌ها، فعال‌تر شدن و انسجام بیشتر کارگروه تعیین ماهیت سوخت را نیز ضروری دانست.

در پایان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سفرهای استانی را دارای آثار و برکات فراوان اعلام کرد و خطاب به معاونین و مدیران این ستاد افزایش نظارت‌های استانی را خواستار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *